PCS Engineering muutti Framiin: täällä saamme näkyvyyttä

Seinäjoelle vuonna 2021 laajentanut PCS Engineering on muuttanut Framiin.

– Tilat keskustassa kävivät ahtaiksi. Framista löytyi sopiva tila ja uskomme, että Framissa meille on jatkossakin hyvin kasvunvaraa, yksikön päällikkö Tony Kytökorpi toteaa.

Framin puolesta puhui myös näkyvyyden vahvistuminen.

– Täällä saamme näkyvyyttä yhteistyökumppaneiden, asiakkaiden ja opiskelijoiden eli potentiaalisten tulevien työntekijöiden suuntaan.

– Framissa on erinomaista myös se, että voimme hyödyntää talon palveluita, kuten ravintoloita ja neuvottelutiloja. Emme maksa turhasta tilasta, kun vuokraamme neuvottelutiloja tarpeen mukaan.

PCS:n sijoittuminen Seinäjoelle on kaupungin näkökulmasta varsin ideaali esimerkki. Kytökorpi asui täällä ja vaihtaessaan työpaikkaa halusi jatkaa työntekoa Seinäjoelta käsin. Kun Seinäjoen toimisto avattiin, samaan aikaan aloitti toinen työntekijä. Nyt toimiston vahvuus on kahdeksan henkilöä. Framin tiloihin mahtuu Kytökorven mukaan 14 henkilöä.

– Voi olla, että jo vuoden päästä kaipaamme lisää tilaa.

PCS:llä on neljä toimistoa Suomessa ja yksi Tallinnassa. Projektit eivät ole sidottuja paikkakuntiin. Saman projektin parissa ahertaa yleensä henkilöitä useammalta toimistolta.

– Se tekee meistä joustavan ja ketterän. Jos esimerkiksi pitää rekrytä, voidaan kaikkien toimistojen voimin hakea tekijää. Seinäjoen toimistolle kaikki osaajat on löydetty Etelä-Pohjanmaan alueelta. Suurin osa on insinöörejä, automaatiotekniikan ja -järjestelmien osaajia. Meille tärkeitä ovat Siemens PCS 7 -, ABB 800 xa – ja Valmet DNA -automaatiojärjestelmät. Lisäksi meillä on sähkö- ja instrumenttisuunnittelijoita.

PCS Engineeringin tilauskanta on Kytökorven mukaan hyvä.

– Kyselyitä tulee, mutta päätökset syntyvät tällä hetkellä hieman hitaammin.

Miten Kytökorpi puhuisi potentiaaliselle uudelle pcs:läiselle?

– Olemme kehittyvällä alalla, saat oppia uutta koko ajan. Meillä on tajuttoman hyvä yhteishenki. Pääset helposti osaksi porukkaa ja kehittymään. Passin olisi hyvä olla kunnossa, sillä meillä pääsee reissaamaan eksoottisiin paikkoihin.

PCS-Engineeringistä lyhyesti:

PCS-Engineering
P Project Management
C Consulting
S Services

Palvelut kattavat prosessiteollisuuden sähkö- ja automaatioalan projektinhoitopalvelut, suunnittelun, asennusvalvonnan, laitetoimitukset sekä automaatiojärjestelmien ja logiikkojen ohjelmoinnit käyttöönottoineen. Toiminta prosessiteollisuudessa on laaja-alaista keskittyen lähinnä kaivos-, metalli-, energia-, paperi- ja selluteollisuudelle toimitettaviin insinööritoimistopalveluihin.

Asiakkaita mm. Valmet, UPM, Stora Enso, Metsä Group, Andritz, SSAB, Outokumpu, Boliden, Sumitomo ja Metso-Outotec.

Tutustu tarkemmin: https://pcs-engineering.fi/

Vapaana toimistotila huipulla

Vuokrataan huippupaikalla, huippukohteessa oleva 270 m2:n toimistotila. Frami D:n kuudennessa kerroksessa vapaana toimistotila, josta komeat näkymät joelle ja Areenaan.

Toimistotila on mahdollista rakentaa yrityksesi tarpeen mukaisesti. Autamme muutos- ja sisustussuunnittelussa.

Toimisto soveltuu 12–20 henkilölle riippuen toimiston sisustussuunnitelmasta.

Toimistovuokraan sisältyy mm:

  • lämmitys, ilmanvaihto lämmöntalteenotolla ja jäähdytyksellä
  • vesi- ja jätevesipalvelut
  • kierrätyspistepalvelut
  • postilokero perusjakelulla ja -noudolla
  • tietoliikennekaapelointi
  • kulkutunnisteiden ja avainten hallinta
  • kiinteistön kulunvalvonta ja vartiointi.

Tilojen lisäksi yrityksillä on käytössään runsaasti kokoustiloja, kaksi ravintolaa lounaisiin ja juhliin sekä luonnollisesti siivous-, kiinteistö-, tietoliikenne- ja paikoituspalvelut.

Frami tarjoaa myös nopean ja helpon toimistotilan liikkuvalle tekijälle! Voit valita vapaana olevan työpisteen ja toimivan wi-fi:n. Samalla saat kahvilasta ostaa helposti lounasta ja kahvia. Kahvilatilan käyttö on maksutonta. Lisäksi käytössäsi on hiljainen työskentelytila Framery.

Kysy lisää

Ota yhteyttä ja tule tutustumaan!

palvelupäällikkö Jaana Paavola

p. 020 124 4003

jaana.paavola@intoseinajoki.fi

P-Frami ”Moovy-aikaan”

Framin pysäköintitalo hyppää ”digiloikalla” uuteen pysäköintijärjestelmään. Käyttöön otetaan kotimainen Moovy-sovellus, ja samalla pysäköintilipukkeet, rfid-kortit ja käteinen maksuvaihtoehtona poistuvat käytöstä. Herkästi vioittuvat ja ympäristöä kuormittavat kertakäyttöiset pysäköintiliput korvautuvat automaattisella rekisteritunnistuksella.

Moovy-pysäköintijärjestelmä otetaan Framissa käyttöön kesäkuun alussa ja muutostyöt alkavat toukokuun lopussa. 

Jatkossa myös Inton sopimusasiakkaat käyttävät P-Framia Moovy-sovelluksen avulla. Sovelluksen käyttöönoton jälkeen puomit avautuvat automaattisesti rekisterintunnistuksen avulla. Yritykset hallinnoivat käyttäjiään itse Moovy-yritystilillä, jolla yritys voi esimerkiksi lopettaa tai siirtää pysäköintioikeuksia käyttäjältä toiselle.

P-Framin tilavuokralaisten kuukausisopimukset myöntää edelleen Into Seinäjoki Oy. P-Framissa nykyään sopimuksella pysäköitsijöitä tullaan informoimaan erikseen tarkemmin muutoksesta ja sen edellyttämistä toimenpiteistä.

Miten Moovy toimii?

Sopimusasiakas: Kun ajat sisään pysäköintitaloon, Moovy tunnistaa autosi rekisteritunnuksen, käynnistää automaattisesti pysäköinnin ja avaa puomin. Myös pois lähtiessä järjestelmä tunnistaa autosi ja avaa puomin automaattisesti.

Vierailija: Kun ajat sisään pysäköintitaloon, Moovy tunnistaa autosi rekisteritunnuksen, käynnistää automaattisesti pysäköinnin ja avaa puomin. Pois lähtiessä pysäköinti käydään maksamassa kuten aiemminkin, nyt vain maksupisteelle syötetään lipukkeen sijaan pysäköidyn auton rekisterinumero. Ulosajaessa puomi avautuu automaattisesti, kun pysäköintimaksu on suoritettu.

Mikäli sinulla on Moovy-sovellus, pysäköinti on vielä helpompaa. Sovelluksen käyttöönoton jälkeen pysäköinti käynnistyy automaattisesti, kun ajat sisään ja päättyy kun ajat ulos. Pysäköinti veloitetaan käytetyn pysäköintiajan mukaan Moovy-sovellukseen liitetyltä maksukortilta. 

Lisätietoja: Seipark Asiakaspalvelu, asiakaspalvelu@seipark.fi, puh 040 864 3086

Etätöihin Framiin – tervetuloa! 

Oletko käymässä Seinäjoella ja tarvitsisit etätyöpaikkaa? Haluaisitko asua Seinäjoella ja jatkaa työskentelyä nykyiselle työnantajalle etänä? Meillä on ehdotus. Tervetuloa etätöihin Framiin! Tarjoamme Framista pari vaihtoehtoa etätyön tekemiseen.

Frami Station

Frami on osa Spacentin Pohjoismaiden laajinta toimistoverkostoa. Liittymällä coworking-jäseneksi voit järjestelmästä vuokrata toimiston tunniksi tai päiväksi tarpeesi mukaan. Framissa Spacent toimii Frami Station -tilassa C-rakennuksen 1. kerroksessa.

– Tämän tilan etu on, että se on rauhallinen ja erillinen tila. Sijainti on lähellä ravintolapalveluita ja tapahtumatiloja. Tilan käyttäjän on helppo verkostoitua Framin yritysten kanssa esimerkiksi osallistumalla Framissa tapahtuviin tilaisuuksiin, Framin toimitiloja vuokraava palvelupäällikkö Jaana Paavola toteaa.

Local Cafe Treffi

Toinen hyvä paikka etätyöskentelyyn on uudistunut ravintolatila Framin D-osan ensimmäisessä kerroksessa. 

– Treffissä voi työskennellä ja lounastaa ja kahvitella samassa tilassa. Treffissä on työskentelyyn tarkoitettuja pöytiä sähköpistokkeineen, avoin maksuton verkko ja hiljainen tila “Framery” pienten palaverien pitämiseen ja puheluihin. Treffiin on helppo sopia tapaamisia tai osallistua Into Seinäjoen yrityksille suunnattuihin tapahtumiin”, Paavola listaa.  
Treffissä työskenteleminen on maksutonta. 

Miksi lähteä etätöihin Framiin eikä tyytyä kotikonttoriin?

– Totta kai töitä voi välillä tehdä kotoakin, mutta onhan se ihan eri lähteä aamulla työpaikalle, vaikka sitten etätyöpaikalle. Eikähän työpaikalle joka päivä tarvitse lähteä. Framin etu on juuri siinä, että täältä voi hakea mukavaa vaihtelua kotiin. Ja tavata ihmisiä” Jaana Paavola innostaa.  

Millaista palautetta Framin etätyötiloista on annettu?

Framin etätyötilat ovat kivasti kalustettuja ja ympäristö on rauhallinen.  Frami Station tila on helppo varata Spacent-sovelluksen kautta. Tilan järjestelyt ovat aina toimineet hyvin.

Lisätietoja: Jaana Paavola, jaana.paavola@intoseinajoki.fi, puh. 020 124 4003

Kysy lisää

Ota yhteyttä ja tule tutustumaan!

palvelupäällikkö Jaana Paavola

p. 020 124 4003

jaana.paavola@intoseinajoki.fi

Vuosi paketissa, miten meni?

Inton tilapalveluiden Jaana, Marika ja Anssi kommentoivat, kuinka vuosi 2023 Framissa sujui.

Toimitilapalvelut Jaana Paavola:

Iso kiitos Framin toimitila-asiakkaillemme vuodesta 2023. Framin vuokrausaste on ollut kiitettävän hyvä aina ja tänä vuonna loistava 98 %.  

Hyvän toimiston vetovoima perustuu muun muassa monipuolisiin palveluihin, muuntojoustavuuteen, viihtyisyyteen, yhteisöllisyyteen ja keskeiseen sijaintiin. Kuluvana vuonna olemmekin panostaneet erityisesti viihtyisyyteen ja muuntojoustavuuteen. Halusimme muuttaa mm. D-rakennuksen 1. kerroksen ravintolatilat yhteisöllisemmiksi. Nyt tilat toimivat sekä kohtaamisiin että työskentelyyn. Ruuasta nauttimista unohtamatta.

Yritysten kasvu sekä muutokset liiketoiminnassa ja työntekijöiden määrässä edellyttävät usein tilamuutoksia. Muuntojoustavuudella olemme mahdollistaneet Framissa olevien yritysten kasvua, toiminnallisuutta ja tehokkuutta.  

Kiinteistöpalvelut Anssi Puska:

Kiinteistöpalvelujen vuosi 2023 oli jälleen toiminnan täyteinen. Haluamme pitää Framin rakennukset kilpailukykyisessä kunnossa ja siksi olemme toteuttaneet ylläpitohuoltojen (maalaukset, ilmanvaihdon puhdistukset ja säädöt, huonesäätimien vaihtojen jne.) lisäksi monia energiatehokkuutta ja vastuullisuutta edistäviä toimenpiteitä.

Tänä vuonna on mm. 

  • toteutettu energiakartoitukset kaikille rakennuksille
  • rakennettu aurinkosähkövoimala Frami C-osan katolle (120kWp)
  • uudistettu valaistusta led-tekniikalle (jatkuu v. 2024)
  • asennettu kattoturvalaitteita rakennusten katoille
  • jatkettu lukitusjärjestelmän uudistamista uudelle iLoq-tekniikalle (jatkuu v. 2024)

Kokouspalvelut Marika Puhilas:

Vuosi 2023 on mennyt Framin kokouspalveluissa hienosti. Paljon on ollut tilaisuuksia, isoja, pieniä, paikallisia ja valtakunnallisia. Marraskuu oli ennätyksellinen varausten määrissä mitattuna. Kiitos kaikille meiltä tiloja varanneille. Tästä on hyvä jatkaa vuoteen 2024! 

Miten sisustaa työtilat viihtyisiksi?  

Työtilan viihtyisyys on tärkeä tekijä, joka voi vaikuttaa paljonkin henkilöstön hyvinvointiin, motivaatioon ja tuottavuuteen. Hyvin suunnitellulla sisustuksella voit luoda viihtyisän ja inspiroivan työympäristön. Tässä blogissa esitän muutamia vinkkejä siitä, miten sisustaa työtilat viihtyisiksi.

Valitse oikeat värit

Värien valinta on tärkeä osa työtilan sisustusta. Valitse värejä, jotka luovat rauhallisen ja miellyttävän tunnelman, kuten vaaleita sävyjä – valkoista, harmaata tai beigeä. Voit lisätä tilaan väriä korostusseinillä, kirkkailla huonekaluilla tai taideteoksilla.

Huolehdi valaistuksesta

Valaistus on toinen tärkeä tekijä työtilan sisustuksessa. Hyvä valaistus voi parantaa henkilöstön keskittymiskykyä ja vähentää silmien rasitusta. Valitse valaisimia, jotka luovat tasaisen ja miellyttävän valon, ja käytä luonnonvaloa, kun mahdollista.

Luo yhteisöllisiä tiloja

Yhteisölliset tilat, kuten taukotilat ja lounge-alueet, voivat luoda rentouttavan ja inspiroivan ympäristön henkilöstölle. Pehmentävät huonekalut – sohvat ja istuimet – voivat auttaa luomaan miellyttävän tunnelman.

Huolehdi akustiikasta

Huono akustiikka voi häiritä henkilöstön keskittymistä. Varmista, että työtiloissa on riittävästi äänenvaimennusmateriaalia, kuten verhoja, mattoja ja äänenvaimennuslevyjä.

Lisää kasveja

Kasvit voivat auttaa parantamaan ilmanlaatua ja lisäämään tilan viihtyisyyttä. Valitse kasveja, jotka ovat helppohoitoisia, kuten saniaisia, rönsyliljoja tai kaktuskasveja.

Käytä seinätilaa hyödyksi

Hyödynnä seinätilaa lisäämällä tauluja, julisteita tai muita taideteoksia. Tämä voi lisätä tilan visuaalista kiinnostavuutta ja auttaa luomaan inspiroivan ympäristön. 

Tärkeää on, että mukautatte tilat tarpeidenne mukaan. Kysy lisää vinkkejä.  

Jaana Paavola, palvelupäällikkö, Into Seinäjoki Oy, puh. 020 124 4003, jaana.paavola@intoseinajoki.fi

Naapuritreffeiltä lisää tuttuja

Frami on iso työyhteisö. Yli sadassa yrityksessä ja organisaatiossa työskentelee yhteensä 1000 asiantuntijaa. Ei ihmekään, etteivät kaikki tunne toisiaan. Siksi oli erityisen tärkeää järjestää naapuritreffit ja tarjota Framissa työskenteleville mahdollisuus tutustua toisiinsa paremmin. Kutsuun vastasikin ilahduttavan moni. Lyhyitä esittelyitä kuultiin tusinalta organisaatiolta. Aamiaisen lomassa pöydässä kaikki saattoivat luoda uusia tuttavuuksia. 

Tässä muutama lyhyt pitchaus, keitä mm. Framissa toimii.

”Meitä on Framissa kaksi henkilöä. Asiakkainamme ovat yritykset. Emme ole vahinkovakuutusyhtiö emmekä pankki. Meillä on neljä tuotetta: varainhoito, avainhenkilöiden vakuuttaminen, lisäeläkeratkaisuja (niissä 50 % markkinaosuus) sekä räätälöidyt palkitsemisratkaisut.” Jukka Alanko Mandatum

”Tarjoamme yrityksille jätehuollon ja kierrätyksen palveluita perusjätepalveluista vaarallisia jätteiden hävitykseen ja esimerkiksi asiakirjojen hävitykseen.  Tietoturvasäiliöt Framissakin joka useilla käytävillä. Myös elektroniikkakeräysastiat Framissa. Kaikki räätälöidyt palvelumme saa yhdestä numerosta.  Jussi Niskala, Encore Ympäristöpalvelut

”Tarjoamme tilintarkastuspalveluita sekä neuvontaa monenlaisissa rahoitukseen liittyvissä asioissa. Olemme asiakkaidemme keskustelukumppani. Erikoisalaamme ovat taloyhtiöt. Meillä on koko maassa jopa 2500 taloyhtiötä asiakkaana.” Tuomas Mettomäki ja Teemu Laitinen, SysAudit

Toimitila Framista – onnistuu

Frami on eittämättä Seinäjoen merkittävin ja suosituin yrityskeskittymä. Varsin monille Seinäjoelle sijoittuville yrityksille Frami on ensimmäinen osoite lakeuksilla. Ovatpa muutamat organisaatiot viihtyneet Framissa alusta lähtien.

Into Seinäjoen palvelupäällikkö Jaana Paavola on vastannut Framin toimitilojen vuokraamisesta alusta lähtien. Kysyimme Jaanalta, miten toimitilapalvelu prosessina pelaa: miten homma etenee ensimmäisestä kontaktista tilaukseen asti.

Miten yhteydenotto yleisimmin tapahtuu?

Yleensä niin, että asiakas soittaa ja kysyy mahdollisia toimitiloja. Asiakas on ennen yhteydenottoa saanut tiedot tiloistamme joko meidän omien frami.fi-sivujen kautta, sosiaalisen markkinoinnin, toimitilat.seinajoki.fi-sivuston kautta, puskaradion tai yhteystyökumppanin kautta tai allekirjoittaneen sijoittumismyynnin kautta tai on ollut meidän aikaisempi toimitila-asiakas.

Miksi tilaa kysytään juuri Framista?

Ensimmäinen ja tärkein valinta on toimitilan sijainti. Frami sijaitsee keskeisellä paikalla Seinäjoella. Toimitila-asiakas yleensä miettii sijaintia oman asiakaskunnan ja työntekijöidensä näkökulmasta. On siis hyvä miettiä, miten asiakkaat liikkuvat ja miten oma henkilökunta pääsee helpoimmin työpaikalle.

Toinen tärkeä asia on toimitilojen monipuolisuus. Framista löytyy tilaa tilapäiseen tai satunnaiseen työskentelyyn yhteisöllisessä tilassa, toimistohotellista löytyy 1-4 henkilön tiloja ja lisäksi on isompia toimitiloja, jotka räätälöidään asiakkaan toiveiden mukaisesti, jos asiakas niin haluaa. Vaihtoehtoja siis löytyy. Pyrimme aina löytämään mahdollisimman hyvän ratkaisun asiakkaallemme.

Framissa on myös kattavat palvelut: ravintola-, siivous- ja kiinteistöpalvelut. Framin tila-asiakkaana on siksi helppo ja huoleton olla. Lisäksi Frami tarjoaa monipuoliset palvelut myös tapahtumiin, kokouksiin ja yritysjuhliin.

Mitä ensimmäisen yhteydenoton jälkeen tapahtuu?

Ensimmäisen yhteydenoton jälkeen teen suunnitelman myynnistä. Ajattelen aina, että tämä asiakas on minulle ainutkertainen. Ensimmäisen kontaktin aikana olen kerännyt alustavat tarpeet ja toiveet, joiden perusteella ehdotan mahdollista kohdetta tai teen jo suoran tarjouksen.

Otan selvää asiakkaasta ja kerään myös mahdollista julkista tietoa, jotta osaan tarjota oikeanlaista kohdetta. Projekti etenee tapaamisten, kohde-esittelyn, neuvottelujen ja suunnitelmien jälkeen sopimukseen tai tarjouksen hylkäämiseen.

Kuinka kauan yleensä kestää ensimmäisestä kontaktista “kauppoihin” / sijoittumiseen?

Nopeimmillaan kaupat syntyvät saman tien, jos kohde on kompakti, esim. toimistohotellitila. Sijoittumiskaupoissa voi mennä jopa vuosia.

Mitkä ovat yleisimmät kysymykset?

Yleisimpiä kysymyksiä ovat: mitä toimitilan vuokrahinta sisältää, mikä on vuokrasopimuksen pituus, millaisia irtisanomisehtoja on, mikä on vuokra, voiko remontoida ja kuinka kustannukset jakaantuvat vuokraajan ja vuokranantajan kesken. Plus sopimusehdot.

Mitkä ovat Framin valttikortit?

  • Sijainti
  • Monipuoliset palvelut
  • Erinomainen hinta-laatusuhde
  • Monipuoliset ja joustavat toimitilaratkaisut eri organisaatioille, muunneltavuus
  • Kattavat kokous- ja tapahtumatilat
  • Synenergia Framin toimijoiden välillä

Mitäs jos ei sopivaa tilaa löydy/ole tarjolla?

Outo kysymys 😊. Tarkoitus on aina löytää juuri sopiva tila asiakkaallemme.

Kiinnostuitko Framista? Ota yhteyttä: Jaapa Paavola, Into Seinäjoki, puh. 020 124 4003, jaana.paavola@intoseinajoki.fi

Framin suosio pysyy

Framin ensimmäisten rakennusten valmistumisesta tulee syksyllä 2023 kuluneeksi 20 vuotta. Frami on kestänyt hienosti aikaa ja vuokrausaste on pysynyt erinomaisena.

Palvelupäällikkö Jaana Paavola on vastannut Framin toimitilojen vuokraamisesta alusta lähtien. Hän on oikea henkilö kertomaan, miten toimitilatarpeet ovat vuosien varrella muuttuneet.

Miten vuokrausaste on vuosien varrella elänyt/kehittynyt?

Framin vuokrausaste on ollut aina hyvä. Olemme pystyneet vastaamaan vuokralaisten tarpeisiin vuosien varrella muuntautumalla ja joustamalla erilaisissa tilavaihtoehdoissa. Haluamme, että asiakas pysyy Framissa mahdollisimman kauan ja on tyytyväinen työympäristöönsä kokonaisuudessaan. Tällä hetkellä Framin vuokrausaste on 100 %.

Miten tilatarpeet ovat muuttuneet?

Toimistoissa on siirrytty kiinteistä työpisteistä ja työajoista joustavampaan työskentelymalliin, jossa työaikojen lisäksi joustavat myös työskentelytilat. Joustava hybridiarki on tullut jäädäkseen. Ennen oli yhteissopimus, että työpaikalle mennään tekemään töitä, mutta nykyään toimistolle mennäänkin tekemään tiettyjä töitä. Pääasiassa halutaan tavata toisia työkavereita tai halutaan olla sosiaalisessa kanssakäymisessä enemmän.

Työpaikka on nyt enemmänkin kokoontumispaikka. Yritykset eivät halua enää avotyöskentelytilaa, vaan tilaa, jossa on esimerkiksi iso lounge, jonne työntekijät kerääntyvät porukalla ja näin saadaan elämää toimistolle. Lisäksi halutaan rentoja, pienempiä tiloja kokoustamiseen ja yksityisempään työskentelyyn. Etätyöskentely ja verkkotapaamiset ovat lisääntynyt koronan jälkeen ja tämän takia työntekijöiden sitouttamisesta on tullut haaste yhä enemmän yrityksille.

Etätapaamisia ja keskittymistä vaativia töitä varten tarvitaan toimistolla paljon enemmän tilaa, puhutaan vetäytymistiloista.

Vaaditaan hyvät sosiaalitilat ja toimivat pyörä- ja autopaikat (sähköpyörät ja sähköautot).

Palvelut, helppous ja arjen luksus vetävät ihmiset toimistolle. Hyviä palveluita toivotaan työpaikalle erityisesti työn helpottamiseksi, mutta myös omien arkiasioiden hoitamisen sujuvoittamiseksi. Yritysympäristöstä on löydyttävä esimerkiksi laadukkaat ravintola- ja kokouspalvelut, postipakettiautomaatti, hengailupaikka, yhteiskäyttöisiä vetäytymistiloja, tapahtumia, kulttuuritarjontaa, co-working -tilaa jne.

Miten vuokralaisten profiili on Framissa elänyt?

Alusta lähtien Framissa on ollut pienempiä ja isompia yrityksiä. Toimistohotellitiloja on laajennettu eri Framin rakennuksiin. Eli, molempia löytyy aika lailla tasan.

Kiinnostuitko Framista? Ota yhteyttä: Jaapa Paavola, Into Seinäjoki, puh. 020 124 4003, jaana.paavola@intoseinajoki.fi