Palvelupyynnöt

Kuva Framista. Kuva: Pasi Ahola

Palvelupyynnöt

Onko sinulla Framin tila- tai kiinteistöpalveluihin liittyvää kysyttävää/huomautettavaa? Jätä palvelupyyntö Framin tilapalveluille.

Näin jätät palvelupyynnön

  • Siirry alla olevasta painikkeesta ”Luo uusi palvelupyyntö” kohteen palvelupyyntölomakkeelle.
  • Kirjaa mahdollisimman selkeä kuvaus havaitsemastasi huolto- tai palvelutarpeesta esim.
    • ”WC-istuin vuotaa B-osan miesten vessassa.”
    • ”Tietosuojapaperin keräyslaatikko täynnä C-osan 3 krs.”
    • ”Toimistohuoneen D123 valo on pimeänä.”
  • Kulkukortteja ja avaimia voivat tilata vain yrityksen nimeämät henkilöt (esim. yksikön vetäjät ja esihenkilöt).
  • Valitse alasvetovalikosta pyyntöäsi parhaiten kuvaava kategoria. Tämä nopeuttaa pyynnön ohjautumista oikealle palveluhenkilölle.
  • Täytä lomakkeella olevat lisätietokentät mahdollisimman tarkasti lisätietokentissä pyydetyillä tiedoilla.
  • Voit myös sisällyttää viestiisi liitteitä (esim. kuvan kohteesta).
  • Ilmoita omat yhteystietosi, jotta voimme tarvittaessa kysyä sinulta lisätietoja ja saat ajantasaisia viestejä pyyntösi edistymisestä.
  • Kiireellisissä tapauksissa (esim. vesivuoto) soita kiinteistönhoitoon 0400 660 756 tai 040 766 9112 (ma-pe 07-15) tai päivystykseen 0400 660 166 (ma-pe klo 15-07 ja viikonloput).
  • Hätätapauksissa soita suoraan hätäkeskukseen 112.

Kysy lisää

Ota yhteyttä ja tule tutustumaan!

kiinteistöpäällikkö Anssi Puska

p. 044 418 1413

anssi.puska@intoseinajoki.fi