Palvelupyynnöt
Onko sinulla Framin tila- tai kiinteistöpalveluihin liittyvää kysyttävää/huomautettavaa? Jätä palvelupyyntö Framin tilapalveluille.
Näin jätät palvelupyynnön
- Siirry alla olevasta painikkeesta ”Luo uusi palvelupyyntö” kohteen palvelupyyntölomakkeelle.
- Kirjaa mahdollisimman selkeä kuvaus havaitsemastasi huolto- tai palvelutarpeesta esim.
- ”WC-istuin vuotaa B-osan miesten vessassa.”
- ”Tietosuojapaperin keräyslaatikko täynnä C-osan 3 krs.”
- ”Toimistohuoneen D123 valo on pimeänä.”
- Kulkukortteja ja avaimia voivat tilata vain yrityksen nimeämät henkilöt (esim. yksikön vetäjät ja esihenkilöt).
- Valitse alasvetovalikosta pyyntöäsi parhaiten kuvaava kategoria. Tämä nopeuttaa pyynnön ohjautumista oikealle palveluhenkilölle.
- Täytä lomakkeella olevat lisätietokentät mahdollisimman tarkasti lisätietokentissä pyydetyillä tiedoilla.
- Voit myös sisällyttää viestiisi liitteitä (esim. kuvan kohteesta).
- Ilmoita omat yhteystietosi, jotta voimme tarvittaessa kysyä sinulta lisätietoja ja saat ajantasaisia viestejä pyyntösi edistymisestä.
- Kiireellisissä tapauksissa (esim. vesivuoto) soita kiinteistönhoitoon 0400 660 756 tai 040 766 9112 (ma-pe 07-15) tai päivystykseen 0400 660 166 (ma-pe klo 15-07 ja viikonloput).
- Hätätapauksissa soita suoraan hätäkeskukseen 112.